Fått tillbaka lite smink sug.

förr i tiden älskade jag ju att sminka mig själv och andra. men efter diverse stulna produkter och penslar, samt borttappat sug så har det inte blivit så mycket mer.

men denna härliga höst har det roliga kommit fram igen. så igår sminkade jag till och med collin.

det skulle vara naturligt och förstärka lite drag. Så jag jämnade ut hudtonen och förstärkte kindben,näsa och bryn:)







han var lite livrädd och skeptisk men han tyckte de va okej hehe. förutom att han såg pudrig ut. skulle behövt en annan slags foundation helt klart en i creme form.

sen till mig själv, dagen till ära fick bli en lila och grön glittrande makeup. mer fokus på ögonen. och ett litet ljusrosa skimmer på kinderna:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0