Alla söndagar borde vara så.

I morse beslutade jag mig för att släpa med collin på brunch.

Sökte såklart på Google och det visar sig vara RIKTIGT DÅLIG uppdatering hos flera företagare här i Örebro. Folk på fb har i efterhand svarat på vad som har öppet. Men står inget på diverse sidor osv.
 SKÄRPNING PÅ ER!!


Steg ett se över era sökord på Google så folk har en chans att klicka sig in på er.

Steg två uppdatera regelbundet, er fb sida och webbsida.

Steg tre ha korrekt information.

Man kan inte veta allt Och det är faktiskt upp till företag att visa att de finns och informera med vad de har!

Men iallafall kom jag in på  fröken Larssons facebooksida, så vi gick dit.

Det var mysigt med äldre möbler, och söta äldre detaljer. Bra utbud på det man ville ha och våfflor!! Och att det bara kostade 100:- per skalle gjorde ju inte saken sämre! Brukar ju ligga runt 200+

Så dit kommer jag försöka gå varje söndag!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0