känsloresa på gymmet, började gråta!

Idag fatta jag verkligen inte vad som hände på gymmet. 

Enda sedan i går kväll längtade jag tillbaka till gymmet. Vaknade upp vid 4 i morse och övervägde att va på gymmet kl 06,00 vilket jag kommer börja vara från och med imorgon.

Innan jag åkte till gymmet idag jobbade jag ju såklart och jag blir verkligen så glad utav en av våra kunders energi. Många frågor och ringde bara idag 3-4 gånger. Men hon.är så.go så det gör inget haha. Hjälpte henne iallafall fixa om hennes app. 

Sen var ju lilla kido på jobbet idag med, det är min chefs söta valp! Jag dör söt döden när han kommer in på morgonen.  

Sen blev det full fart mot gymmet, jag tränar ju på fitness 27/7 eftersom det ligger så nära mig och är skönt att kunna stänga in sig på tjejgymmet. Då det hänt ett antal gånger att man blir raggad på och det är fett obekvämt! 

Men iallafall, jag blev påmind om varför jag sa upp mitt gymkort där förra året av den enkla anledningen att jag HATAR DET! Det ät så begränsat, maskinerna är orubbara och ofta trasiga så man får bygga egna lösningar av de som finns. Nä idag va ena magmaskinen trasig, precis som förra året. Och jag hade precis gjort situps och hade bra takt i allt. Då blev jag så fruktansvärt förbannad på den där jävla maskinen, och ännu argare av bara tanken att de inte bytt ut skiten på ett jävla år!!! Och ännu mer förbannad när man ser att de försökt löst de med en ynklig jävla skruv!!!!!
Det brast för mig så jag grinade av ilska samtidigt som jag gjorde situps igen,haha det var en udda träningsmetod. Men jag fick nog mer gjort än en månads magträning:D

Nu har jag gjort matlådor till helgen.

Kyckling,grönsaker,bönor,het salsa och naturell kvarg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0