Varför passar alla andra tjejer i...

Bekvämligheten själv= sara. Ibland får jag så klart ryck och vill vara lite extra "tjejig" men jag får då inte till det (enligt mig själv) alla andra tjejer så så grymt uppiffade,tjejiga och "exklusiva" ut i sina smycken osv. Själv springer jag helst runt i leggins/jeans å någon spetsig topp eller skjorta. 

På sista tiden har jag beställt hem lite smycken å annat små plock just för att få till det där lilla  extra piffiga, tycker de är jättefina saker nät de ligger på bordet. Men så fort de åker på känns de som jag drar ner smyckena i skiten så att säga haha tycker inte jag passar alls!! 

Men alla andra tjejer passar i sånt! Varför är.det så?
Är det en vanesak?

Här är en bild på mitt nya halsband iallafall.
Snyggare i verkligheten och på bordet.



Kommentarer
Postat av: shazi

för att du är du, och du är unik:)

Svar: det har du aldeles rätt i!
Missbill

2015-01-07 @ 21:04:30
URL: http://shazi.blogg.se/
Postat av: Viktoria - Gravidblogg

Du är jätte fin och smycket passar dig super bra! :)

Svar: men åh takc snälla du:)
Missbill

2015-01-07 @ 21:14:05
URL: http://viktoriacarolin.blogg.se
Postat av: janina

passar hur bra som helst på dig så det är väl bara vad man är van med att se ;)

Svar: jo det är sant,nu har jag vant mig lite med det och de känns bra:D
Missbill

2015-01-07 @ 21:24:57
URL: http://yae.blogg.se
Postat av: Todd

Tycker det ser jättefint ut och stora smycken passar de flesta kvinnor. Du är dessutom en smal kvinna så du kan bära alla smycken utan att falla i någon etikett-grop.

Svar: :)
Missbill

2015-01-08 @ 01:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0