värt att testa -vitare tänder på 2 Veckor?

Sprang på denna goding i går på stan för enbart 99:- spänn. Så jag tänkte att det är värt att testa.

Eftersom jag har plast på tänderna kommer det kosta ca 1500- per tand att enbart byta ut plasten, sen skall det blekas och donas så får väl räkna med 7000 för vitare tänder:D 

Därför överväger jag att göra ett estetiskt ingrepp på Mina tänder. Ändra form och allt precis som man vill ha dem och rätt nyans och allt, detta är mina tänder nu efter 2 gångers användning. Får se efter 14 dagar vad som sker:) :) 


Förr hade jag glugg mellan framtänderna, och det var hemskt och fult. Jag skämdes varje gång jag öppnade munnen. Och många påpekade såklart att jag hade glugg.. Gillade verkligen inte att le eller så. Men när jag var 18 satte vi ihop allt så jag skulle slippa skämmas som jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0