Svar om hår!

Erika
Kan man använda brazilian blowout balsam och schampo fast man inte gjort en brazilian blowout? tacksam för svar ! :)

Svar: Självklart går det att använda, men det är ju nästan totalt onödigt då dessa produker är anpassade för hår som blivit behandlat med kreatin, som kräver vissa produkter.
Oftast utan sulfat och alkohol.
Men självklart kan du använda schampo och balsamet du har om det känns bättre för ditt hår.:)
Om du har väldigt torrt hår kan jag rekommendera att du kör med produkterna du har.

Erika om Svar om hår!:
Okeej, men vad menar du med de produkter jag har? är inte dom där produkterna bra för torrt hår? jag har nämligen ganska torrt hår.. har du några tips till mig? kram! :)


Svar: Antog att du använde",brazilian blowout balsam och schampo"
Om du har torrt hår skall du satsa på att använda mycket inpackningar, alkohol fritt schampo, svårt att få tag på ganska dyrt.
och skippa plattången ett tag.

Har du en hårfön som blåser kall luft kan du forma håret med den.

Alltså skippa värme Du kan använda leave in balsam, och ett bra serum för håret som återfuktar på dagen.

Fråga din frisör om återfuktande produkter så hjälper de dig!




Kommentarer
Postat av: Erika

Okeej, men vad menar du med de produkter jag har? är inte dom där produkterna bra för torrt hår? jag har nämligen ganska torrt hår.. har du några tips till mig? kram! :)

2011-01-25 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0