Den "vita" helgen ja....

För det första måste jag bara säga att vädret är UNDERBART.

Ja denna helg skulle bli min vita helg, då jag skall ladda och försöka bli lite fit inför Elmia mässan nu i påsk.
Men istället så blev det Plåtning i fredags, vilket var ett steg i rätt riktning.

Men sen blev det lördag, och sen ringde madde och det va kört PÅT BARA!!!
Drack vin blev pissfull och satt på pichers och dega :)

Riktigt trevlig kväll endå men alla var vi nog för fulla;)

I söndags
Blev det grillning med Danne och madde och massa myys.


Potatis gratäng med kött, sparris sås och stark korv. MUMMA!


och efterätten blev marängsvisch med banan jordgubbar, hallon och glass.

Sedan i måndags så drog jag och gubben tills karlslund och softade i vårvärmen.


Mina hjärtan.


me.

Idag så var vi ute på landet och kolla till bilen som skall säljas får se om den kommer iväg nu i år.


Kommentarer
Postat av: Sajtan

Jag har funderat lite! På efterrätten vad är det för något som är ovanpå? socker?

2011-04-12 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0