jag är Jävligt stolt över att vara jag!

Jag är stark för att jag känner mina svagheter.

Jag lever för att jag är en fighter.

Jag är klok för att jag har varit dum.

Jag skrattar för att jag känt sorg.

Jag är den jag är för att jag levt som jag gjort, och jag är Jävligt stolt över att vara jag!

Just därför kan jag skratta åt er vilsna människor som måste klanka ner på andra för att få må lite bättre för en stund.

Tro mig det funkar för ett tag tills man vaknar upp och inser att du inte mår bättre,blir snyggare eller har någon ork till att göra något.

För att det du sagt till den du försökt trycka ned, kommer du inse  att det är Dig själv du talat om hela tiden.

Och att det faktiskt inte är något fel på den människan du försökt klanka ned på.

Utan det är dig själv du hatar igentligen, inte den personen du ger hat.



Jag är den jag är för att jag levt som jag gjort, och jag är Jävligt stolt över att vara jag!

Kommentarer
Postat av: Arykah

Men det är bara bra inställning, har man levt ett tufft liv blir man bara självsäkrare och starkare som vuxen, känner igen mig jävligt hårt på det du skriver här faktiskt och relaterar till det.

2011-04-14 @ 00:46:15
URL: http://wintershades.blogg.se/
Postat av: Mia

Jätte bra skrivit! :) Fin blogg och fina åsikter. Puss på dig.

2011-04-16 @ 23:21:34
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Maria

MYCKET bra inlägg måste jag säga!! Fick mig att känna igen massa idiotiska tjejer som hatar mig :P En av dom började hata mig och snacka massa skit om mig bara för att jag blev tillsammans med killen hon vart kär i...Jag svarade typ "Förlåt för att han blev kär i mig och inte dig" :P hehe. Gillar din blogg, du är dig själv! Och ignore fungerar fruktansvärt bra på idiotiska människor :)



Ha en toppen dag! Kramar Maria

2011-07-01 @ 10:41:06
URL: http://cybermonkii.blogg.se/portfolio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0