Strut bröst, min värsta skräck:O

Satt på modellbilder en sväng, vilket jag för övrigt tycker suger men såg en relativt intressant session.
Det var en siluett av en nakenkvinna med en strippstång bakom sig.
Och med en närmare titt blev jag avskräckt och störde mig som fan på hennes STRUT BRÖST:O
Visst alla ser olika ut med det där va nog det värsta jag sätt på länge..

Jag som tidigare dyrkat kvinno kroppen har nu kommit till insikt att alla kvinno kroppar kanske inte är sååååå vackra.



Nä så här tycker Jag att de ska se ut;)







Kommentarer
Postat av: johanna

Bröst är väl ändå vackrast naturliga ! :)

2011-04-13 @ 18:30:47
Postat av: Lindberg - Mode för killar

Delta gärna i Dagens blogg som avslutas ikväll! :)

2011-04-13 @ 19:15:32
URL: http://scenbloggen.com/tobiaslindberg
Postat av: Anonym

2011-04-13 @ 19:53:04
Postat av: Robblobiblobsan

De översta är ju 10 gånger så fina än de under

2011-04-14 @ 18:56:18
Postat av: Martin

Hej, schysst blogg ;)

Är det dina bröst på understa bilden?

2011-04-14 @ 19:27:00
Postat av: sofia

alla är vi ju olika bara att acceptera och naturliga bröst är snyggast

2011-04-14 @ 20:39:42
Postat av: thule

håller faktiskt med om att naturliga är bäst, dock gillar jag verkligen inte strut bröst :/ men är de möjligtvis så att de är dina bröst dom understa?=) tacksam för svar =)

2011-04-14 @ 21:23:08
URL: http://www.nattstad.se/dathule
Postat av: fredrik

schyssta bröst du har får man känna på någongång:P<333333

2011-04-14 @ 21:57:09
Postat av: Danne

Äre där dina bröst bilden under? :O

2011-04-15 @ 09:41:25
Postat av: Anonym

folk får nå være som dem er. Og hva er egentlig stygt? Folk er fine akkurat som dem er uansett hvordan pupper, rumper og kropp dem har. Dem som ikke skjønner det, har FAILA!

2011-04-15 @ 15:53:36
Postat av: realist

u sayin those on the bottom didnt look like the ones above before you got the implants?

Yes its hers and yes shes got them pumped up with what looks like the medium c-cup implants. newsflash honey, you look roadhard in the face. the ideals youre striving for is what is referred to trashy, it it aint gonna age well and the ever present seam one feels trough the skin is nasty stuff lads. almost like tapping a drumskin.. Not like real breasts, big or small at all.

Gurl, youre just a garden variety voyer not much different from the one they found round jesse jay's dick..

2011-04-17 @ 09:10:34
Postat av: Anonym

De översta brösten var ju fan snyggare än de nedersta. "Strutbröst" förknippar jag mer med tonårsbröst, de är liksom inte färdigutvecklade än. Brösten du visar på första bilden räknas dock INTE som strutbröst, utan ser färdigutvecklade ut och i mina ögon helt sjukt fina (de är ju fan runda). Skulle gjort vad som helst för såna bröst. De nedersta däremot... Nej tack! De ser helt enkelt inte gosiga, behagliga eller vackra ut. Nu vet jag inte ens om det är dina eller äkta/fejk. Om det är dina ber jag om ursäkt (förutsatt att de är äkta), för alla ser olika ut. Men det får du ta när du skriver dåligt om de första brösten. Är de fejk så är mina tankar kring dem inte fel ändå. Tråkigt att du är fejk. Jag gillar inte fejkbrudar.

2011-04-18 @ 15:56:44
Postat av: Lovisa

Då har du blivit lite skadad av porr/media bilden av bröst. De är ju oftast lite yppiga, men kanske inte direkt STRUT bröst. Har man runda och stora så brukar de inte alls vara lika fasta. Även om det självklart vore awesome om det kunde bli så naturligt :P Men ja. Båda bilder var vackra.

2011-04-18 @ 16:37:00
Postat av: Solis

Hur kan man tycka de undre är snyggare? xD formmässigt maybe men va fan, man ser vartenda ådra ><

2011-04-20 @ 21:35:09
Postat av: Adamskii

Tycker faktiskt dom undre är snäppet finare, och skriver det inte om hoppet att det är författaren Sara's bröst som är där..och skulle det nu vara det, så visst då vet vi det:)..men står ändå fast vid mina ord oavsett om det är hennes eller inte// Nä kaffetajm nu sen sängen!..efter lite teve:D

2011-04-21 @ 21:09:44
Postat av: charlie

är det dina bröst på den understa bilden?

2011-04-25 @ 19:03:17
URL: http://notjustaregularguy.blogg.se/
Postat av: David

Jag tycker att de övre är finast. De undre ser för ådriga och spänstiga ut.

2011-04-30 @ 13:17:28
Postat av: Putte

är dem nedersta brösten dina? ;o

2011-05-02 @ 11:25:05
Postat av: Anonym

Alla bröst är vackra!

2011-10-29 @ 21:17:15
Postat av: MissBill

Ja smaken är som baken. Ja, det är mina bröst på den undre bilden. O jag tycker utan tvekan att dom är snyggast. dom är både runda/stora/o fasta. Kan det bli bättre? :)

2011-11-02 @ 17:32:52
Postat av: alle

Silka jävla heta bröst underst! verkligen i min smak :D Får man kanske gossa med dom lite grann? :D

2011-11-02 @ 18:06:26
Postat av: Anonym

verkligen inte strut bröst på översta bilden, man ser också på dina att de är fejk, sorry, men det va kanske de du ville när du opererade dom. hehe

2011-12-13 @ 02:56:41
Postat av: Katie

Jag fattar inte varför man ofta får läsa om folks ogillande av strutbröst?

För inte alltför många år sedan var det dessutom modernt med strut BHar.

Men om man kollar kan man se att det redan på 50i talet fanns tillverkare av såna modell och vissa av dem finns kvar än i dag. För att bara nämna en av dessa "what katie did" , se tex denna modell som är en av mina favoriter,Cabaret Bullet.



http://www.whatkatiedid.com/products/lingerie/75-cabaret



Här finns också många andra jättefina saker och de anses som exklusiva. Tyvärr finns dessa inte i sverige så det är svårt om inte omöjligt att få möjlighet att prova dem. Den BH modell som kommer närmanst är möjligen Triumph Doreen som också är en strutmodell.

Man får tycka vad man vill men kom ihåg att BHn Triumph Doreen är den mest sålda av alla modeller och märken genom tidigare och sälj än idag och är inte billig. Den finns att beställa på Timarco för ca 449.

http://triumph.timarco.se/product.aspx?prod=DE5D6A20-67BF-4127-A07B-9EF2C806C153



Det är dock inte vanligt att den finns i butiker längre med jag vet att den finns på Åhlens i Stocholm.

För min del kommer strutformen på både bröst och BH alltid vara finast.



//Katie



2012-01-31 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0