Trögt jävla folk.

Något jagskall göra klart för vissa människor är detta.

Nr.1 Bara för att man jobbar som modell/ värdinna behöver man inte vara FATTIG eller lågutbildad.
Utan det kanske är något man gör vid sidan av för att man tycker det e kul och vill göra det.
Samt att det ger MER pengar.

Nr.2 Jag är inte dryg för att jag tror att jag är något, utan oftast är jag inte dryg bara när du/ ni slänger ur er något opassande.
Helt naturlig grej.

Nr.3 Jag vill inte ha din pojkvän bara för att jag jobbar på någon mässa.
Utan jag har min egen, och skulle aldrig (inte ens om jag va singel) ragga upp någon på min arbetsplats.
Och nej inte ens DIG!

Nr.4 alla monter tjejer är slapmiga och lätt klädda.
Tydligen så spelar det ingen roll vad man har för kläder,vilket märktes i helgen.
Blev kallad lätt klädd även fast denna klädsel användes.

( detta är mer kläder än jag brukar gå runt i ute på krogen)


Kommentarer
Postat av: hemlis

oh my god.... Hot stuff!

2011-04-26 @ 15:31:27
Postat av: wattah

Inte ska du lyssna på gamla tanter över Internet.

2011-04-26 @ 16:28:01
Postat av: Elin

Hej!

Jag såg faktiskt dig och Michaela på Elmia och ni var riktigt snygga! Är van vid brudar som är lättklädda på sådana tillställningar, vilket ni inte var enligt mig. Keep up the good work!

2011-04-26 @ 17:15:57
URL: http://rockabillyelin.blogg.se/
Postat av: SÄSSY

finns folk till allt gumman, ta inte åt dig det är det dom vill.



du är bäst och snyggast ;) <3<3



PUSS!

2011-04-26 @ 20:38:52
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Johnny

Kör hårt och skit i alla som snackar skit för de är bara avundssjuka!

2011-04-30 @ 14:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0