Tutt massage!

Nu när jag är inne på vecka nummer 2 efter bröstförstoringen så är det dags att börja massera mina nya kompisar;)

Men de känns lite skumma att ta på, Inte för att de känns speciellt hårda och plastiga som folk tror.
De känns mer väldigt fasta och svullna (vilket de är just nu)

Det har egentligen inte gått så lång tid sedan operationen men det kändes helt rätt redan första dagen!
Även innan operationen kändes det helt rätt då jag inte var nervös alls.
Vilket jag brukar vara så fort jag ska till sjukhuset eller vårdcentralen, jag hatar det.

Jag är även väldigt nöjd med storleken, och snitt placeringen.
Vilket jag la under bröstet.

Efter att ha bytt tejp och "luftat" mina nya vänner så har jag självklart studerat dem och man ser inte stygnen/ärren Om man inte lyfter på bröstet förstås.

Några av er har frågat hur mycket jag lagt i, bakom eller framför bröstmuskel,profil på implantaten, och snittplacering och om jag har flytande silikon eller geléhallon..
Här har ni svaren jag la in 365cc medium-profil, bakom muskeln med placering under bröstet och givetvis Geléhallon:)



Min nya snygga bikini:)

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej!

Dina bröst är väldigt fina!!

Jag ska op mina om en vecka, ska ta 400 eller 450 cc, bakom muskeln, texturerade implantat (mentor). Men vet dock inte vad jag ska ha för profil, funderar på high profile. Vad fick dig att ta mellan profil? :)

2011-08-22 @ 13:32:14
Postat av: Tina

hejsan! jag undrar om du tog runda geléhallon eller droppformade? :)

2011-08-22 @ 16:27:57
URL: http://ttinis.blogg.se/
Postat av: Jerry

Dom är säkert lika goda som geléhallon med! ler

2011-08-22 @ 20:30:34
Postat av: Amanda

Tack för svaren Sara! Dina bröst är kanonsnygga, iallafall det vi har fått se! :)

Har du några tips inför om man ska operera sig? Jag håller på att spara så att jag ska kunna göra en bröstförstoring i vinter/vår, är det något speciellt man ska tänka på?



Ta hand om dig, glöm inte att du är bäst!

2011-08-23 @ 15:28:00
Postat av: emma

Galet snyggt med stora bröst är det iaf! ;)

2011-08-23 @ 18:58:50
URL: http://emmmalindell.blogg.se/
Postat av: Yuzukichi

Hur mycket kostade det att göra?

2011-08-23 @ 19:16:21
Postat av: MLi

åh vilken fin , vad köpte du den? :)

2011-08-26 @ 18:08:26
URL: http://emelieguner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0