Är detta att leva upp till? den perfekta tjejen.

Man ska inte vara för pryd, men inte för ''sexig'' heller.
Man ska ska vara oskuld, men ändå bäst i sängen.
Man ska inte vara för smal, inte för tjock och inte för mullig.
Du ska inte ha för stor rumpa, inte för liten rumpa, inte för stora bröst och inte för små bröst.
Du ska vara äkta och inte fejka något, men endå så ska du su ut på ett visst sett.
Du ska alltid vara glad, du ska alltid ha ett leende på läpparna.
Helst ska du ha ett bra kompisgäng, bra familj, en jäkla bra utbildning/vara ambitiös i skolan, ha ett bra jobb.
Träna minst 20 gånger i veckan och vara i kick ass form.
Samtidigt som allt detta, så ska du vara dig själv.

Så jag säger detta som jag många gången redan gjort, det är OMÖJLIGT att ens försöka vara hälften av detta,
Fokusera bara på vad DU vill och hur du är.
Då lyckas du!



<3


kolla på mig bara jag får höra jätte ofta att jag är jätte söt och gullig,snygg mm.

Men även att jag är elak,bitchig dryg,ful slampig mm.
MEn aldrig har någon som känner mig sagt något sådant.
(märkligt va)

Det gäller att känna sig själv och när du väl gör det så vet du vad du inte ska ta åt dig utav;)


En ful insida väger aldrig upp ett utseende oavsett hur snygg du än är.


men nu åtgår jag ifrån att de flesta av er är jätte fina på alla sidor,kanter och håll^^

Kommentarer
Postat av: Lasse

Om du måste vara allt det där enligt din omgivning så skulle jag byta omgivning då är det dom det är fel på inte dej. Du är ju en underbar människa som du är.

/Lasse

2011-12-22 @ 16:43:54
URL: http://fotolasse.com
Postat av: Stina

Bra skrivet. Har i större delen av mitt liv hört ord om min vikt (överviktig) och andra saker. Tur man har vänner som tycker om en för den man är!

2011-12-22 @ 17:08:01
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

det var väldigt sött & bra skrivet^^

2011-12-23 @ 00:47:37
Postat av: peter Frederiksen

tja dina ögon säger 1000 ord.jag kan läsa dinna ögon

ganska bra e jag tycker inte att du er bitchi

en liten helsning från mvh [email protected]

2011-12-23 @ 09:56:52
Postat av: ellinor

du är så vacker kvinna!

2011-12-27 @ 21:19:44
URL: http://madeinswe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0