Filmpremiär IDAG:D AVSLÖJANDET!!

Okej nu kommer det efterlängtade avslöjandet om vilken film jag var statist i.
Många av er har försökt att göra narr av mig och tror det är någon b film.
men det är lugnt jag trodde också det skulle vara en b film när jag kom dit.
Men det visade sig vara en amerikansk stor  film
som heter "the girl with the dragon tattoo"
Med Daniel craig

Han har bla vart james bond som förövrigt är några av mina favoritfilmer sen jag va liten^^

Sedan har vi rooney mara


och så är även stellan skarsgård med:)

Och japps jag dräffade daniel, och rooney

+ typ hela smink,styling och ligan i från la som flugits dit!:)

Så där ser ni:)
redigt spännande och mycket mycket trevligt folk som bjöd mycket på sig själva och det tycker vi ju om så klart:)

Detta är ju helt klart en upplevelse jag inte kommer glömma i första taget^^
från när jag kom till inspelnings platsen och stod och stirra på folk jag kände igen men det koplade inte alls haha!

Det var även denna dag jag för första gången såg vart en regnbåge började, men inte fan var det någon mer skatt där än jag^^


Kommentarer
Postat av: anna

vad roligt och veta nu vilken film du är med i :)

tycker det verkar som en bra film så få se när man har chansen att se den :)

2011-12-21 @ 17:48:39
Postat av: Robin

Sweet! Du ska alltså vara med i Amerikanska motsvarigheten till förs Millenium filmen? Måste ju kännas ganska gött ändå? :D

2011-12-21 @ 21:07:47
Postat av: ida

synd bara att filmen har blivit sågad :/

men jag ska allt trotsa det och ta mig en titt, man har ju trots allt en egen åsikt.

anyhow, var och när kommer du synas i bild i filmen?

2011-12-23 @ 11:01:20
URL: http://beepmybeep.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis! Sjukt kul!

Vad hade du för statistroll?

2011-12-23 @ 12:07:39
Postat av: Mathias Arvidsson

Jag var och såg den filmen igår, hade dock inte läst ditt tidigare inlägg här då, så därför kan jag inte säga att jag såg dig i filmen , tråkigt.

2011-12-23 @ 21:34:30
URL: http://mathias.spotlife.se
Postat av: Carl

Grattis.



Tänkte på det med regnbågen.

Skatter behöver inte glimra, Du fick träffa skådespelare och vara med i en storfilm.

Det är väll en bevarad skatt i minnet.

2011-12-28 @ 15:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0