Fylleslag med hela katt kenneln.

Idag mår man ju sämre än vad man förstjänar..

igår blev det Fylleslag med hela katt kenneln
Joanna,madde,amanda, och therese På krogen mötte vi upp grabbligan som vanligt.

Och vet ni vad, jag har verkligen hittat den perfekta fylle balansen.
redbull kan verkligen rädda en kväll ute, så jag köpte bara 1 bärs, 1 drink och ett glas med rom sedan redbull där inne. Känner mig duktig faktiskt!!
Sedan drack jag ju en del hos jonna med men endå;)

Nä nu ska jag slänga mig på soffan, med min pizza och cola så man är människa imorgon när man ska upp å jobba:)



Just ja, ni måste ju få se lite bilder på moi;)
körde på en oporrig look igår, tänkte köra på "snälla sara" stilen ett tag fram över;)

vad tycks?








Kommentarer
Postat av: HenkaZ

"Snälla sara"-stilen passade perfekt ^^

2011-12-11 @ 15:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0