Idag började jag BANTA!

Japps idag började jag banta eftersom jag hittat min nya "drömkropp" och eftersom många av er säger att jag blivit tjock.

Kanske är sant är 164 och väger hela 46 kilo nu:(
Ska gå ner till 42 är tanken..

eftersom jag tar åt mig så otroligt mycket:(
Vikt är jätte känsligt för mig!
å nu vill jag även ha bra träningstips och vad man mer kan äta, för jag vill inte gå på "drick mat" utan ätbart..
Så idag har jag ätit 2 knäckemackor med varsin ostskiva och gurka på.
De får räcka för dag.


Denna kropp ska jag ha fast med stora bröst då förstås;)



som ni ser så har jag en hel del att jobba med..



Kommentarer
Postat av: Sofi.V

förstår inte alls varför du ska banta!

du har otroligt fin kropp. och sådär small som den andra modellen är inte fint!!!

Sen ska du veta att du har muskler som väger dubbels så mycket som ditt "fet" så om du tappar muskler kommer du gå ner i vikt!



ha de bäst och snälla banta inte de behövs ej!

Kram Sofi

2011-12-13 @ 21:52:20
URL: http://spliffi.blogg.se/
Postat av: Lisettes.se

Hahaha dagens bästa!

2011-12-13 @ 21:53:01
URL: http://lisettes.se
Postat av: vem bryr sig

kan lugnt säga att personen på den bilden du vill uppnå har en kroppsform som inte är något att rekommendera

2011-12-13 @ 22:19:21
Postat av: Ann-Sofie

Om du ska banta ät lite kött med, hjärnan klarar inte av att tänka ordentligt om man inte äter just kött, har jag alltid fått lära mig...

2011-12-13 @ 22:36:19
Postat av: Annika

Hej!

Asså utan att låta som typ ett lesbiskt freak måste jag säga att du är såå snygg! Önskar liksom att man hade ditt liv...!



Men du, du är redan underviktig och att jag bryr mig är att jag inte vill att fler ska hamna i denna förjävliga situation jag är i.



Det startade på samma sätt, hittade ett ideal jag ville uppnå trots att jag redan var underviktig. Nu har jag anorexia som har lett till bullemi vilket är ett helvete. Kan inte tänka på annat, allt man gör eller funderar över speglas ana/mia i. Det är underbart att ha kontroll, men nu när det gått för långt och man tänker "imorngon ska jag ändar mig" men de går inte. Har gått så långt att skolan anmält mig till soc (är över 18 så de kan inte dra in föräldrar å så) You don't wanna go here...



Har insett trots alla erbjudanden om hjälp att jag aldrig kommer bli frisk från skiten och det suger att jag själv har satt mig i denna situation och jag kan inte ta mig ut ur den, så jag kommer antagligen att dö pga detta förr eller senare...yey



Okey nu blev detta lite långt och kke lite för personligt men vill bara att du inte BEHÖVER göra det mot dig själv,(jag vet att jag borde lyda mina egna ord men kan inte) Men såklart är det din kropp, ditt liv så du gör som du vill och hoppas du blir lycklig med ditt val.



//Annika

2011-12-13 @ 22:48:54
Postat av: jane

nej USCH du ska in gå ner alls! du har en perfekt kropp tro mig..det har du verkligen! skulle ge allt för att ha en sån fin kropp! det är inte friskt att väga så lite!! :)

2011-12-13 @ 23:02:39
URL: http://janewennberg.myshowroom.se
Postat av: Sabina

Du borde beundra din kropp precis som den är. För att vara så smal så ser du fruktansvärt frisk och fräsch ut och skulle du gå åt hållet som den andra bilden lyder åt så skulle du bli stämplad som sjuk. Att vara så där smal är varken fint eller friskt!



Du är supersnygg och jag beundrar att du har sån fin kropp. De flesta modeller är sjukligt / äckligt smala, men när man sett dina foton så ser man en smal, vacker modell som inte följer strömmen!

2011-12-13 @ 23:03:28
URL: http://www.dinoslife.blogspot.com
Postat av: rebecca

Kvinna du väger ju ingenting, du behöver inte gå ner i vikt =)

2011-12-13 @ 23:12:00
URL: http://homewifessecret.blogg.se/
Postat av: Andreas Törnqvist

Vad vidrigt, du är ju redan jättesmal. Men men, går ytligheten före välmåendet så. Lycka till!

2011-12-13 @ 23:22:47
URL: http://icasupermarket.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du är verkligen stört skön! Älskar att läsa din blogg!

Du verkar vara som jag en brud som vet vad hon vill och gör det! Fortsätt underhålla oss och skit i alla puckon som har andra åsikter.. Vem har sagt att dom har rätt?! ;-)

Kram Jossan

2011-12-13 @ 23:39:43
URL: http://babyjane.myshowroom.se
Postat av: Jörgen C

Hoppas du skojjar... Vem lyssnar du på igentligen? Några sjuka inlägg är inte mkt att ta till sig.. Det vet du.. Kom igen nu.

2011-12-14 @ 00:05:50
Postat av: Robert

Du vet att om du svälter dig själv (vilket 2 mackor på en dag innebär) kommer din kropp att bryta ner dina muskler för att förhindra ett kataboliskt tillstånd. Samt att det fett du äter kommer kroppen att ta vara på för att kunna överleva svälten.



Din kropp är perfekt som den är, förstör den inte.



Läs på hur kroppen fungerar och lär dig stava!

2011-12-14 @ 00:24:09
URL: http://siilverstar.blogg.se/
Postat av: Madeleine Berggren

dum eller? jag hoppas detta är ett skämt eller liknande.. du är redan smal som fan så har du tänkt att du vill försvinna helt eller ?!

2011-12-14 @ 08:26:02
Postat av: Erika

Jag tycker verkligen INTE att du ska banta! Du är supersnygg som du är!! Jag tror faktiskt helt ärligt att du är snyggare som du är nu än om du går ner fyra kilo..



Snälla, banta inte! Du har en grym kropp!! Och om du bums ska banta så gör det hälsosamt och ät rätt och träna istället för att svälta dig.



Kom igen, skit i vad andra säger om de säger att du är tjock, det är bara avundsjuka! Du är skitsnygg!!!

2011-12-14 @ 10:05:19
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Matzki Baradzki

46 kilo och tycker du är tjock? Beställ en pizza och tänk över beslutet.



2011-12-14 @ 18:17:37
Postat av: mikaela

Du har en kropp att dö för! Din kropp är mycke snyggare som den är!

2011-12-14 @ 18:31:29
URL: http://mikaelalilja.blogspot.com
Postat av: Robin

säger samma som matzki baradzki. ta en pizza ist ! nästan nog skinny som du är nu faktiskt

2011-12-14 @ 18:39:10
Postat av: Madeleine Berggren

kan ju säga att jag väger 70 kilo men har fortfarande en normal kroppsbyggnad.. så aa... du är fan redan skinny -.-

2011-12-14 @ 20:00:48
Postat av: Baraa undrar!

Jag undrar om du menar det du skrev på ett inlägg högre upp, att du inte tar åt dig vad folk säger. Men ändå börjar du banta för att en avundsjuk person säger att du är tjock !? DU ÄR JU SMAL. FÖRSTÖR INTE DIG SJÄLV!!!.



du sa att du ville bli som personen på bilden... hon är inte snygg hon är för smal.. ÄCKLIGT smal..



DU är SMAL!!! fatta att du är snygg :D



Sluta bry dig om vad någon annan tycker det slutar bara med att man inte vet vem man är utan dom där kommentarerna.

2011-12-15 @ 18:54:10
Postat av: Hanna

Du ska inte banta , jag är 12 år ( snart 13 ) och är runt 1,55 och väger 45kg !

Jag har mycke muskler i och försej men det är för att jag sportar mycket .

Du ska inte banta.

2011-12-16 @ 12:25:09
Postat av: Anna Mountain

du är naturlig smal du behöver inte bantar såhär mycket okej

2011-12-18 @ 02:07:59
URL: http://annamountain.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0