Jag har blivit både rädd och skrämd:O

Detta är så jävla sjukt, jag som hatar att läsa andras bloggar förutom typ sandras osv.
Har idag vart inne på någon skvaller blogg och hittade denna bild :O
JAg blev fan rädd och skrämd, vet inte om jag ska skratta eller gråta:S
Och vaffan e inte denna snubbe typ 19? men ser ut som typ en upppumpad gubbe på 45 +:S


Bilder tagna från gaybloggen.com

ni fattar nog vem jag menar.


Jag som aldrig brukar reagera på folk på detta viset, undrar om jag blev så chockad av detta märkliga utseende, så att jag blev sån här!?:S
Och att tillägga jag är iallfall naturligt ful och behöver inte görqa mig fulare än jag redan är! ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Vem av dem menar du?

2011-12-10 @ 11:25:56
URL: http://middle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0