Jag vill inte fika med dig,chatta med dig,eller äta middag med dig.

Ett nej är ett nej som jag brukar säga.
Men i dagens samhälle räcker tydligen inte ett nej = som brukar betyda jag vill inte..

Så jag vill inte,fika med dig,ha sex med dig,cama med dig, äta middag med dig,festa med dig,få saker av dig.
OSV.

och när man får fråga tex vill du träffas? svar nej.
Då är man antingen dryg och tror att man kan få vem man vill.
Men kan inte folk förstå att jag inte tror det, och att jag redan har någon i mitt liv.

Eller så säger dem men vadå jag vill ju bara vara vän med dig, ja okej om en tjej skriver så men jag är endå misstänksam för tjejer är väldigt bra på att utnyttja.

Jag tänker så här, varför ska jag gå och träffa och bestämma fika,träffar osv med folk jag inte har någon som helst koppling till?

Skulle jag vilja att min partner gjorde så emot mig? Nä verkligen inte

Och sist men inte minst jag är inte intresserad av att hitta någe jävla ragg på internet som jag tidigare sagt sååå många grr.

och bara för att jag har dessa argument så är jag dryg, och oförskämd..
MEn ska jag behöva gå med på saker jag inte vill för att ni ska tycka jag är snäll?

Nä fuck it..

Träffas man så gör man helt enkelt, inget jag tänker boka upp med random människor känns bara HELT fel.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag brukar gilla det du skriver och dina bilder, men förstår du inte hur motsägelsefullt det ser ut att skriva ett sånt inlägg och sen lägga till en bild där du visar halva bröstet?! Förstår inte riktigt hur du tänkte där...?

2011-12-21 @ 23:01:51
Postat av: HardstyleLoco

Vad spelar det för roll om halva hennes bröst syns ? Menar du att bara för hennes bröst syns mera på en bild så är de rätt för folk att tro att dom får ha sex,fika,bjuda ut på middag etc etc med henne ? Är du helt slut i skallen eller.

Du har inte tänkt på att hon kanske visar upp sin kropp på en hel del bilder för att hon är stolt över sin kropp och inte för att andra ska dregla efter henne!? Och att en del outfits hon har SKA vara så som det ser ut..Hon är en modell hallå vad hade du förväntat dig, en tjej med mjukis kläder 24/7 eller?



Nu är jag dock kille men hade jag varit tjej och sedan gjort ett par sillkisar nog fan hade jag visat upp det extra mycket bara för att!

Hatar människor som inte vågar säga rakt ut vad dom tycker och istället håller på säger motsatsen emot vad dom egentligen tycker, så inte för att försvara henne men det är helt rätt attityd hon har där! Ska folk kunna förstå vad hon tycker och vill måste hon ju få säga det rakt ut oxå ;)



Cheers!

2011-12-21 @ 23:48:15
Postat av: ...

Klart du redan har nån. Och han är ju ganska bra och behandlar dig rätt har man hört. :-P

2011-12-22 @ 02:13:01
Postat av: Sandra

eller killar som vill betala ens räkningar... den frågan får jag ofta! fattar inte varför nån skulle vilja betala sånt för nån annan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0