Lite backstage bilder.

Hej alla mina tussisar!
självklart vill ni ju ha lite backstage bilder ifrån helgen.

Måste även tacka min underbara joanna för att hon följde med, och hjälpte mig med en massa<3
guld värd är du snuttan!<3<3

En bild ifrån donken när vi kom fram till stockholm vi var så äckligt jävla hungriga!
och joanna är så himla söt på denna bild med sin mysiga mössa:D


tidiga på flygplatsen,
mot vår glamorösa frulle

men blev ju sååååå mätt... eller;)

nu snabbt mot plåtningen!




(inte jag)
utan jag tar lite bilder runt om i klubben så ni får se vad som händer.





Min söta lille tuss ligger och ser så busig ut i soffan med hårborsten i högsta hugg^^
bästa bilden på joanna iallafall buseeen!

Sedan till lite flum bilder, det var ju så attans kallt inne på den där klubben vi var på, så jag var tvungen att springa runt med min kappa, även kallad blottar rock så jag gjorde ett tappert försök att blotta mig för joanna;)



Efter att ha tramsat runt en stund blev man lite varmare som tur var:D




Och nu lite plåtnings bilder som joanna tog:)







Och nu vidare mot partyt;)

hotellet;)




och ett smakprov;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0