Min Bantning: allvarligt folk vilket jävla liv!

Vilket jävla liv det ska bli om min bantning då.
Hur man än gör så ska det alltid bli sånt jävla liiiiv!
Vill jag göra något så gör jag det oavsett vad ni tycker, mitt liv,min kropp!



Men jag skulle ju då ALDRIG I hela mitt jävla fucking liv få för mig att BANTA för de:D
HAHAHA

Så jävla kul med folk som verkligen TROR att jag skulle ta åt mig av att någon patetisk människa kallar mig tjock^^

jag menar hallooo titta på mig!?


Nää jag älskar min kropp, och tänker inte förstöra den genom något så fånigt som att banta ursh nej!
Skulle aldrig ens ta åt mig om någon sa till mig fy fan va ful du är, jaha men låt mig va de då? jag är då inte ful ifrån insidan iallafall...;)



Eftersom jag tar åt mig så otroligt mycket- inte ett dugg faktiskt tyck att jag e tjock vaffan ska jag bry mig för när jag är nöjd?
Fokusera på dig själv i stället;).

Vikt är faktiskt jätte känsligt för mig - johoo ni skulle bara veta, finns nog ingen modell som äter så mycket snabbmat som jag gör:D
gött ska de va:D



Nä alla ni där ute borde ta hand om er kropp och älska den precis som jag:D
Sen om jag slängde i ett par silikon bröst, har mig ingen betydelse alls eftersom mina "gamla" riktiga bröst sitter framför;)

För mig är det inte värre än att byta hårfärg okeeej!.

Nä ni gott folk, det finns större bekymmer än vikt.. typ som blotterskor på nattklubbar..







Kommentarer
Postat av: Madeleine Berggren

Bra!

2011-12-14 @ 21:00:02
Postat av: Ann-Sofie

snabbmat is tha shit! ;)

roliga bilder :D

2011-12-14 @ 21:28:05
Postat av: Erika

2011-12-15 @ 09:39:39
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Erika

Bra :D

Du är ju skitsnygg!! :D

2011-12-15 @ 09:40:03
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: rebecca

Man för göra som man vill, men elakt att dom säger att du är tjock när du har perfekt kropp bara massa avundsjuka människor i detta samhälle :O

2011-12-15 @ 13:20:03
URL: http://homewifessecret.blogg.se/
Postat av: Baraa undrar!

Om du inte brur dig om vad andra tycker om dig varför förtorade du då brösten?? Det kan inte ha varit något du gjorde för att du är ditt verkliga jag.



Du påverkas av andra blir irriterad när alla säger att dom inte bryr sig om vad andra tycker. men när man tittar nogrannare ser man att dom bryr sig SÅÅÅÅÅ mycket!!

2011-12-15 @ 18:58:12
Postat av: Anna

Om nån e patetisk så e det väl fan du !

Man skriver väl för i helvete inte om att man ska banta om man e smal å bara för att nån avundsjuk person skrivit att du e tjock . Kalla heller inte den personen patetisk förens du gått i personens fotspår! Jävla idiot . Sen skrattar du oxå , klart det blir ett jävla liv om du skriver att du ska banta även fast du har den 'snygga strandkroppen' . Man behöver bara kolla på dej å man fattar dirrmode att du e blåst . Skaffa dej ett liv å sluta blogga för din blogg suger möglig kuk .

btw !

Ska du inte lägga ut min kommentar å berätta hur dum i huvet jag e som skriver detta till en så bar tjej ?!

Vadå du e lix inte Sveriges idol .

2011-12-16 @ 20:58:08
Postat av: .

Först av allt diggar ja komentaren över :D

2011-12-19 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0