Min nya kärlek, och den sexiga lilla röda+ vita;)

Som ni har märkt så är jag ganska så deppig just nu.
Men det är så mycket skit just nu som jag egentligen inte borde bry mig om, men det är svårt när man känner sig lurad:/

Iallfall slänger upp lite nya bilder på dagens shopping, Hittade en ny kärlek i dag så nu är jag ju liiiite gladare;) hihi
Ni får ta bilderna för vad de är för jag orkar faktiskt inte göra ett skit just nu med mitt utseende de blir som de blir när jag är deppig.
Sedan har jag fått för mig att de inte behövs innan thailand och att jag kommer bli automatiskt snygg så fort jag kommer dit;)





Mina nya älsklings skooor:D

och ett litet böglinne med spets, kan ju va kul att ha typ...



:O KVINNAN HAR JU BRÖST:O
och det var säkert därför hon valde detta linnet just för de putar ut..
Sicken slampaaaa...




Kommentarer
Postat av: lasse

Du ÄR snygg och fin så du behöver inte "snygga" till dej före en plåtning. Stå på dej och lev som du vill leva.

/Lasse ;o)

2011-12-27 @ 17:33:34
URL: http://fotolasse.com
Postat av: Veronica

Sara, deppig el ej så är du en underbar tjej me skinn på näsan, stå på dig, o Gryymt snygga kläder du hitta, passar dig som skon.. ;) o stövlarna japp kärlek absolut.. ;) ^^ Du kommer o skina i Thailand.. som du skiner här hemma.. kram <3

2011-12-27 @ 17:51:47
Postat av: Ann-Sofie

måste säga att den vita var jätte sött! :D

2011-12-27 @ 18:18:52
URL: http://littlecherryy.blogspot.com
Postat av: Thomas

Damn girl! Sjukt vacker, du utstrålar :)

Puss^^

2011-12-27 @ 18:34:50
Postat av: Linda

Jag kan inte se bilderna, men de är säkert lika fina som vanligt! Kram på dig o God fortsättning!

2011-12-27 @ 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0