Mina julbilder..

Hej pluttar

Jag vet att många av er frågat mig om när mina såkallade julbilder ska komma ut, eftersom alla andra modeller tar sånna bilder.
Ja mitt svar på detta är ALDRIG.

Jag tycker det är så sjukt löjligt.

För det första så ser nästan ALLA julbilder likadana ut.
Det ska vra en klubba med i bilden som man ska köra upp långt upp i käften samtidigt som du ska försöka le sexigt, och efterdet ska du vara halvnaken och det ska se så puttinuttigt ut som möjligt.

Åh när jag bara tänker på detta så skriker det ÅHHHH BÖÖG i mig.

Nej jag ratar verkligen detta med julbilder.
Känns bara så barnsligt och tillgjort och jag ser inte alls charmen med det.

Nä enda gången jag kommer ta "jul" bilder får bli i någon julöls reklam eller något^^

Det är lite mer personligt för mig;)

hoppas mitt svar dög för er:)


Kommentarer
Postat av: julia

Sjukt bra blogg du har!:)

2012-01-16 @ 20:08:32
URL: http://juliahstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0