Nu ni här ska ätas, like a boss!

Ja ni ser rätt, snart kommer den där speciella personen hem med en massa god mat till mig!
Blir ett helt friscomål med ostdipp till mig!
Ska nog börja spy upp allt jag äter istället då kan inte folk klaga på att jag inte äter ;) Like a BOSS!
- Lika bra att skriva IRONI så folk här inne förstår..

Och måste då påpeka att vad folk har lätt att kommentera för att berätta att man har "FEL" i deras ögon men inte när man gör "rätt"  hihi dåligt!!

Aja mat tajm!

Like a boss;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sara! jag ska snart förstora brösten, eller snart och snart.. jag håller på och jobbar ihop pengar, så har beräknat att jag ska göra det år 2012. jag tycker dina blev skitsnygga verkligen! vill bara fråga på vilken klinik du gjorde de på? och det är helt bakom va? inte delvis bakom? du kan väl svara i dethär inlägget är du snäll, tacksam för svar! :)

2011-12-15 @ 02:45:55
Postat av: WTDE

DU GÖR FEL... X1000000 osv



Nej.

Jag ogillar din bantning då du redan är smal nog och att det faktiskt är farligt att vara för smal.

Jag tycker dock att du gör helt rätt. Du gör vad du själv tycker, och det är vad som räknas.

Det är ditt liv, och ingen annan ska få styra det. Bara skönt att se att du kan göra egna val även om så många försöker göra valen åt dig ;)



Kudos till en stark kvinna (y)

2011-12-15 @ 03:11:48
Postat av: WTDE

Skippa mitt förra inlägg...

Läste detta, och tänkte "Why not? Många som bantar oavsett vikt", men efter att ha läst lite längre ner så förstod jag ju att du faktiskt inte var allvarlig xD

2011-12-15 @ 03:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0