Sverige taxi örebros SÄMSTA TAXI BOLAG

Sverige taxi Örebros SÄMSTA TAXI BOLAG!!
Det borde fan bli deras slogan..

Igår när vi ska åka till krogen beställde vi en taxi buss för 7 PERSONER.
men vad kommer 1 taxi.
när vi då står där ute och pratar med taxi chauffören säger han att de är en till på väg.
okej. men vi ville ju åka alla 7 samtidigt då vi alla 7 ska in på krogen samtidigt i vip kön lixom.

Då säger han plötsligt att vi ljugit och inte alls hade beställt för 7 personer och blev jätte arg och bara drog.. OKEJ!?

Så vi gick.

Och när vi ska hem ringer jag och beställer taxi som skulle komma inom 10 minuter, men i helvete häller att den dök upp!?
Så jag fick ringa igen och då skulle de skicka en ny men kom den!? NEJ.
Och för 3 gången när jag ringer och klart man blir förbannad så skriker den där jävla kärringen till mig att hon inte ska ska skicka någon ny taxi till oss..
Och plötsligt att vi inte alls beställt någon taxi!?

Är sverigetaxi något jävla myttomanförbund eller vad fan är det här!?


Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar din blogg, helgrym! Och du är så fin på alla bilder!

2011-12-12 @ 14:23:24
Postat av: Anna

Men va fan! Samma sak hände oss i lördags. Beställde en buss för vi var sex stycken, men det kommer en vanlig bil. Vi skulle oxå in alla samtidigt via VIP, sen hem fick vi vänta hur läääänge som helst. Ringde två gånger för det snöade ju som fan ute. Dålig stil. Aldrig mer det bolaget. Det är ju liksom inte gratis direkt..



Grym blogg btw! :)Diggar dig verkligen.

2011-12-13 @ 18:27:14
URL: http://aaannnass.blogg.se/
Postat av: Sanna

Taxibolaget har bara blivit sämre och sämre, otrevliga telefonister utan servicekänla. Tacka vet jag Taxikurir!! 019-12 30 30 :-)

2012-07-18 @ 21:46:13
URL: http://sannapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0