Underbara människor i dubbel moralens land.

Visst är det tur att alla vi människor är så olika.
Eller vänta alla är det inte, eftersom de flesta har fått för sig att man måste följa "strömmen" i lilla landet dubbelmoral.
Men självklart måste ju även dessa människor få uppskattning av någon.
Dessa människor märker man väldigt mycket att de vill så gärna ha uppskattning, och de tror sig oftast vara bättre än oss andra medmänniskor. fast det egentligen är dem som vågar gå sin egen väg som är bäst.

Något jag ska lära mina barn den dagen jag får dem är, att våga stick ut i mängden och du gör bra din egen lycka själv.
Den kommer inte genom att försöka vara bättre än någon, eller försöka köra fulspel genom att snacka skit och trycka ned folk.
Det kommer genom att följa sina egna drömmar och mål.

Oavsett om de gäller att bli sopnisse,porrskådis,bagare,städare eller liknande.
Och så länge man inte trycker ned andra eller tror att allt är en tävling så kommer du automatiskt att ligga nivåer över andra människor.

Jag skulle då aldrig försöka sänka mig till samma patetiska nivå som vissa människor ( oftast de som följer strömmen) genom att säga att någon är ful,dum eller idiot..
Och verkligen inte uttala mig om vissa saker när man inte ens har träffat en människa hihih

och det roligaste är när folk ska uttrycka sig om vilka "killar" man vill umgås med..
Men hallå jag har vart upptagen ett bra tag nu och är inte intresserad av att hänga med en massa drägg som inte kan ge mig riktig kärlek.
och de tror jag de flesta tjejerna är överens om.
Men sen finns de ju dem som inte kan få bekräftelse på annat sett än att sära på benen..

VILKEN TUR ATT VI ÄR SÅ OLIKA:D
FANTASTISKT!


aja lite moral i från min sida;)

Nu till något annat, igår så kom collin hem med världens bästa sjuklings kit.
nämligen popcorn,chips godis och hallonsoda hihi får ju vilken sjukling som helst att bli pigg en stund, så satt och kolla på raw och sedan telefonpiraterna, fy fan vad min humor asså!
underbart och spec han gäst komikern i raw som drev om oss svenskar hihi gudomligt!!







Jag förlåter er människor som uttalar er om saker ni inte har en aning om!
Men ni begriper helt enkelt inte bättre:)
men om några år kanske:)

Kommentarer
Postat av: Millan

det kändes inte riktigt som om du begrep dig på det du skrev heller...

2011-12-20 @ 16:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0