Uppe med alkisarna...

Jahapp god morgon på er!
Jag cskulle gärna ligga och sova varmt och skönt i min säng nu, men eftersom inget av de stämmer så är det omöjligt.

Har sovit som en påse skit i natt igen!!!!
Fryser och får ligga och brottas med collin som knuffas och buffas och säger att jag måste flytta mig till min sidaz av sängen så att han ska få plats och när jag väl gör det så har jag en liten bestämd hund på andra sidan.

Och om man väl får lägga sig till rätta får man inget täcke, för alfons måste ha halva mitt.
och snarkar inte collin så ligger alfons och drömmer.
och så är sängen så jävla oskön, och kallt som fan ska det vara med!

Ska leta reda på mitt dun täcke så jag slipper frysa om nätterna:)

Funderar på att gå och köpa en lite mys frukost och piggna till. eller gå och lägga sig igen ihopp om att jag ska kunna somna om.
Fick gå upp med alfons då han satt och flåsa mig i fejjan och satt på en, så hör han när han e skitnödig!
Så lycklig hundägare som man är så var det bara att dra ut med honom och se glad ut.

De enda som var vakna och ute som jag såg var ju våra berömda alkisar här i örebro som är så trevliga.
En av dem vill knulla mig i röven som han så trevligt har skrikit över hela stan, och den andre vill sparka på den lilla "råttan" som jag går runt med.
Riktigt mysiga är dem;)

Nä nu är det timon och pumba på tv, perfekt då slipper man tänka så mycket och så somnar jag säkert om:)

Kommentarer
Postat av: fredrik

hahaha alkisarna i stan är förjävla roliga !

2011-12-10 @ 12:14:17
Postat av: Ann-Sofie

Jag känner igen mig med snarkningarna där, dock har jag en katt som drar riktiga timmerstockar, när hon snarkar :P och då ligger hon ändå ute i hallen oftast, ibland brevid mig också då.



Men det som är så hemskt störande med snarkningar är ju ändå när både katten & pojkvännen snarkar i otakt, och när han nästan putter ut mig samtidigt :/



Vi båda har sömnlösa nätter, så jag känner med dig! :/

2011-12-10 @ 13:56:22
URL: http://littlecherryy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0