Blev arg och köpte en Iphone.

Blev skapligt förbannad idag uppe på stan då jag skulle ringa och telefonen fucka ur..

Så av ren ilska lyckades jag Köpa en Iphone för att sedan inte längre vara arg längre.
Men just nu funderar jag på Varför? Och varför en Iphone? den är INTE ens Rosa?
Jaa, men nu var det gjort.

Jag som tidigare lovat mig själv att ALDRIG köpa en Iphone för den är så stor och får inte plats i bh´n på krogen, men nu när jagv ska uppgradera mig 3 storlekar så är det ingen bortförklaring längre, den komer få plats.

Iallfall ska väl försöka starta den nu och se hur den fungerar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuck off mongo hora





2011-02-19 @ 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0