Förbannade skottmongo!

Drömde så konstigt i morshe, jag drömde att min granne skottade ute och att jag skällde ut han för det var så tidigt.
Och sen helt plötsligt så skottade han i sovrummet i drömmen altså och jag vaknade i min dröm och säger:
-Men vaffan håller du på med?
jag ville bara vara snäll och skotta här inne åt er.
-Men så kan du ju förhelvete inte göra när jag ligger och sover naken här!?

Plötsligt vaknade jag på riktigt och insåg att han skottade, och klocka var 07.52.
Kuul började banka helt hysteriskt på rutan för att han skulle fatta att han ska gå in!

Den här grannen är så otroligt irriterande, han är en kristen pensioner och skottar inte för att det kommit snö utan för att ha något att göra.
Förbannade gubbe!





Kommentarer
Postat av: MADDE ♫ | proud asian ♥

svar: hah nja, är inte direkt proffs på ps, beror på vad du vill ha hjälp med? :)

2011-02-17 @ 15:18:20
URL: http://madeleinezn.blogg.se/
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

du har jävligt snygg kropp måste jag säga :O :D

2011-02-17 @ 19:24:02
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0