Hur man får min snygga kropp.

hur får man din snygga kropp? äter du nyttigt och hur ofta tränar du? och hur många gånger äter du om dagen ungefär :)

Svar: Jadu, jag har Alltid tränat hårt inom ridsporten tills jag var 17, då jag tog föl på hästen jag har.
Där i mellan var det fotboll, Kickboxning, dans, motorsport osv.

Jag är den som inte står på gymmet och pumpar i eviga timmar, för det är verkligen inte kul.
Så jag sportar loss med något jag gillar,som ger mig träning.

Min mat, är jag inte så jätte noga med, jag äter snabbmat kanske 3 grr i veckan och äter ca 5 gånger om dagen.
Och Något jag alltid tänker på är:

Kan jag göra av med det jag ätit idag?
Det har hjälpt mig mycket.
Och sen tänker jag inte så mycket på vad jag äter, jag har alltid godis, chips och massa gott hemma faktiskt.:)

Så till alla er där ute, gör det ni tycker är kul, Ät vad ni känner för och ut och dansa!
Det är det bästa tipset jag har, Livet skall vara kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Bill.

Jag skulle vilja veta hur det kommit sig att du kallar dig själv stylist.Har inte sett något du gjort för andra i stylist väg och om man ser vad du har på dig är du inte vidare modeinriktad.

Ser ingen stil i dig alls så jag undrar hur det kommit sig att du kallar dig det.Att sminka sig själv och ibland polarna räcker inte att får den titeln.Stylist är ett yrke du vet :)

2011-02-21 @ 11:52:20
Postat av: MissO

Bra blogg och bra tips!!

2011-02-21 @ 13:13:27
URL: http://www.finest.se/misso
Postat av: Anonym

Ja, det undrar jag också. Det är ju samma sak som att det inte räcker med att ha en kamera för att kalla sig fotograf, eller att stå framför kameran för att vara modell. En hobby är inte det samma som ett yrke.

2011-02-21 @ 16:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0