Idag skall madde få hårförlängning.

Just nu håller jag på och städar och plockar här hemma fast jag inte ska..
Men blir så rastlös ju^^

Senare kommer madde hit, jag ska sätta i hennes hårförlängning idag.
Jag använder mig av kreatinvax metoden då det är ett av de skonsammaste sättet om man har normal hårväxt.



Har du tunt hår bör du undvika denna metod då håret väldigt lätt kan gå av vid fästena.

Mitt snygga hår är självklart ifrån http://www.rapunzelofsweden.se/
Använder deras hår då det, är av hög kvalitet och sedan har de otroligt snabba leveranser!




Älskar mitt hår<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

baksidan var dock inte lika fin.

2011-02-28 @ 17:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0