Pizza mys och smink<3

Nu har Madde precis gått hem, efter massa kaffe och prat blev vi hungriga och beställde hem 3 pizzor;)
Jag var så hungrig att jag höll på att smälla av.
Inne på pizzerian kommer det in en jätte gammal gubbe med blindkäpp? men han hade den hopsatt men han betedde sig inte blind, men varför har man en sån blindkäpp för?
haha kommer fundera hela natten på detta:D

Iallafall innan madde kom hit så gjorde jag en liten sminkning, blev så sugen på massa färg!

Här ska lekas, använde min palette 88.




och min favorit skugga platina star från  mist.
Den går verkligen att använda som allt glitter, ögonskugga och highlighter.


Platina star är även bra att blanda med matta skuggor för att få lite mer shimmer i skuggan.
Här innan de är ihop blandade.

När de är ihop skuggade.

Nu till sminkningen som blev!



Utan eyeliner och med platina star som highlighter.


Med eyeliner.





Båda ögonen!


Kommentarer
Postat av: Ober

Man måste inte vara blind för att använda en "blindkäpp" som du kallar det, utan räcker med starkt nedsatt syn.

2011-02-17 @ 20:23:20
Postat av: Bella

Ett tips är att köpa en primer :) Färgerna blir mkt starkare och håller längre :P

2011-02-21 @ 12:02:10
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0