Sova, sova, sova!

Hej på er alla raringar<3

igår så blev det inte mycket bloggande, då jag var på sjukhuset från 07:30 till 14.00 sen kom mamma och hämtade mig.
Jag fick inte äta något undertiden jag var på sjukan, oh fy så hungrig jag var.

Tog massa smärtstillande men de hjälpte inte, så tillslut fick de spruta in smärtstillande i armen på mig.
Jag som hatar sprutor, men ingen reaktion på smärtorna då häller så jag fick helt enkelt stå ut.
Sedan var det i med dropp och sen fick jag vänta och vänta..
Hade så ont att jag spydde flera gånger och höll på att svimma 2 gånger.

Väl hemma så fixade mamma mat åt mig, det va typ den godaste maten någonsin, ska aldrig mer bli så hungrig.
Och eftersom jag hade så ont och har fortfarande så sover man mest, då man slipper känna smärtan för en stund!

Jag blev för första gången glad över att jag har en iPhone igår, suverän att spela på när man har tråkigt.


Min säng, iskall filt ursh!




Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad var det för fel?? Är det över nu?? Inte kul o må dåligt.. (I know för sitter just nu med en supersvullen hals så jag inte kan svälja)

2011-02-25 @ 14:10:30
URL: http://shoreline.bloggain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0