Ursäkta mig!


Jag ber så mycket om ursäkt för att jag lyckades bli lite bättre skapt än vissa andra här i världen.
Det är verkligen mitt fel.
Det e ju självklart att ni får dåligt självförtroende, och måste på peka hur ful jag är för att ni ska få känna er snygga en stund.

Och jag ber om ursäkt för att jag lyckas i livet och fått jobbat hårt för det.
Det e klart ni blir ledna eftersom ni  tror allt kommer glidandes på silverfat.


Sen måste jag be om ursäkt för att jag älskar mitt liv och har det väldigt bra.
Självklart är det jobbigt för er för ni inte har något eget liv och måste klaga på mitt.




Kommentarer
Postat av: Lizzie

Du är en av dom vackraste jag någonsin sett. Och tycker det är helt fantastiskt att få se en så vacker tjej som också har så mycket innanför pannbenet. Nej stå på dig! Bara genom den personligheten du har och med dina åsikter så bevisar du att du är mycket bättre än dom där som ska klanka ner på folk hela tiden.

2011-02-27 @ 19:39:30
URL: http://thewildrose.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleine http://madeleinezn.blogg.se

Håller med kommentaren ovanför!!

Du är helt enkelt bäst.

2011-02-27 @ 19:47:43
URL: http://madeleinezn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, men ursäkta? Det är väl ändå så att folk har olika smak?

Det där argumentet som mer eller mindre alla använder nu för tiden; "du är bara avundsjuk" så fort det inte kommer lovord och hyllningar, det blir ju bara pinsamt.

Det är väl bra att du själv känner dig nöjd med dig själv (och ja, du är väldigt flitig med att berätta det också)

Men du får ju också förstå att alla faktiskt inte tycker att du är de snyggaste de sett. Det finns olika smak, olika åsikter och olika bilder av skönhet. I mina ögon är du inget speciellt, och jag är definitivt inte avundsjuk på ditt utséende - för vet du vad? Jag är kille.

2011-02-28 @ 16:31:38
Postat av: Anonym

Jaså, du tog bort min kommentar?

Det var väl tufft för dig att en kille inte är intresserad. Stackars flicka. :)

2011-02-28 @ 17:10:25
Postat av: Anonym

Hehe, någon tål visst inte sanningen :)

Jaja, nu har jag viktigare saker för mig. Ciao.

2011-02-28 @ 18:21:29
Postat av: m-j

fin bild men jag föredrar att tigths ska sitta tigth . !

2011-02-28 @ 18:24:59
Postat av: Erik Hansen

hej jag heter erik och jag måste säga att jag kan inte riktigt förstå om texten bara är på kul ellr om du menar det det jag vill ha sagt är att du är en vacker tjej och jag tror att du är begåvad du har talang för kameran det kan jag inte förneka men det finns andra saker du kan få ut av ditt liv än att hacka på andra asså nu vet inte jag vad det handlar om jag såg en video med dig och du verkar vara snäll och rar men texten säger annat och jag vill inte att du tar illa upp av min kommentar för som sagt hur kan jag veta saker men du kan väl skicka en förklaring och följ den väg du mår bäst av ialla fall hej då och ta hand om dig :D :D :D PS jag gillar din blogg den är intressant :P

2011-03-03 @ 21:08:34
URL: http:////http ErikHansen.soclog.com
Postat av: Anonym

fyfan va ful.



gå gör en extreme Make over fan..



2011-03-04 @ 19:20:08
Postat av: Jojje

har inte din mamma lärt dig att man inte ska doppa huvudet i toaletten när man har bajsat, gumman? Du är så jävla helvetes ugly!







2011-03-04 @ 19:57:41
Postat av: Tea

men gud vad ful du är!!!!!!!

2011-03-04 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0