Väldigt lycklig och nöjd!

Igår när jag låg på sjukhuset så hade jag mycket tid att tänka.

Och jag är så sjukt lycklig just nu, och så stolt över mig själv.
Allting bara flyter på och det är så sjukt kul att leva.

Och alla underbara människor jag träffar, shit vilka fantastiska människor det finns.
Så otroligt stöttande, och fina alla ni<3

och sedan har jag ju världens bästa familj och kärlek.

Just nu har jag så mycket kärlek att ge till er alla.

Och Collin, det finns inte ord för hur mycket du betyder för mig.
Du finns alltid där och får mig att må så bra, och du tar mig verkligen inte för givet!
Att vakna upp varje dag och känna all kärlek du ger mig och att få höra hur mycket du verkligen älskar mig varje dag gör mig så otroligt lycklig.

Att få dessa sms varje dag, får mig att sakna dig varje sekund du inte är här.

Godmorgon Älskade:)<3
Hoppas du har sovit gott, önskar dig en bra dag och hoppas verkligen du inte mår för dåligt idag.
Hoppas du slipper få ont.
Älskar dig så himla mycket!
Det ska du bära med dig.
Sov vidare nu så hörs vi under dagen.
Massa pussar till dig<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0