Madde och Missbill, tagna av polisen!

Sjukaste grejen i fredags natt, Vi blev lite sugna på max och bestämde oss för att åka dit, när vi e klara börjar polisen åka efter oss, så vi börja köra runt lite;)

Tillslut fick vi stanna och 2 poliser kom fram och sa vi känner igen er, Är det inte ni två snyggingar som bloggar?
Och vi ba joo, fnissa som fan, sen frågade de om de fick vinna läsarfikan med mig och madde..
Vi sa a-aa-a kanske^^


Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, helt sjukt..


Kommentarer
Postat av: maddiiieek (örebros största bloggerska)

hahaha, jaaa.. det var grymt kul :) :p puss baby

2011-01-24 @ 12:43:46
URL: http://maddiiieek.com
Postat av: linaa vikken pina

Haha bra där. Snutar e fan den västa sorten, haha. Men så satans fina dem e ofta;)

2011-01-24 @ 12:57:22
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: HenkaZ

om jag varit polisen skulle jag nog blivit stum :P är så jäkla blyg så de finns inte :P

hade nog inte kunnat prata då du/ni riktigt snygga



/HenkaZ

2011-01-24 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0