Min sexiga röv & manager möte!

Nu är jag hemma ifrån mötet jag hade med Madelene, Inte alltid man har möte och får naglarna fixade på samma gång;)



Valde en rosa färg nu, eftersom jag älskar rosa,och det gör sig så fint med min bruna fina hy.
nä inte är man blek och föd flammig här inte.

Men iallfall på söndag smäller det, då ska madde få visa vad hon verkligen går för, jag menar jag valde ju henne eftersom hon sticker ut och  inte är en anvundsjuk svenne..

Jag är säker på att hon inte gör mig besviken!!

Hade även mitt nya snygga kjedjeskärp på mig ifrån Friis & Company i dag som jag fick här om dagen, eftersom jag har en så bra blogg.



visst är det snyggt;)










Kommentarer
Postat av: Guest

Sjukt snyggt :)

2011-01-21 @ 21:40:49
Postat av: Erik :P

Jag fattar inte.. vem tar korten?? jag skulle vilja vara han /hon....!

2011-01-21 @ 22:58:58
Postat av: Robin

Du är absolut den snyggaste tjejen jag har sett nånsin , fy fan va du e läcker <3 shit va jag hade gett för att få en date med dej <3.

2011-01-21 @ 23:02:30
Postat av: Emelie

Snygga komentarer du fått :P du har inte änns en bild på ansiktet och ändå vill dem ha en date:P

Det är skit snyggt faktiskt...Kollade på deras sida blir nog att beställa lite imorgon till mig och syrran:D

2011-01-21 @ 23:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0