Stockholm here i come!

Just nu äter jag frukost, som fick bli gillade mackor med ost hihi.
har packat det mesta nu som kläder, och så och helt förvånad är jag över att det bara är 1 större handväska jag packat ned!
Sen en större bag! med sminkbox,plattång,spray och skor i! Helt otroligt, jag brukar alltid använda minst en större resväska på hjul med en stor påse att bära bredvid.

Har sagt hejdå och pussas massor med älsklingen, känns tråkigt men det är skönt att vara ifrån varandra ibland, så man får känna lita saknad.<3

Som ni förstår kommer jag inte hinna blogga så mycket,under helgen!
Men ni kan ju alltid läsa alla gamla inlägg här i bloggen:)

Ta hand om er



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Heej, gillar din blogg, har alltid velat bli nån typ av stylist, jobba med kläder, foto, smink, de är så roligt!!

Ha de bra /Lovisa

2011-01-27 @ 23:52:38
URL: http://sweetfashionista.blogg.se/
Postat av: Diana

grym blogg!

2011-01-29 @ 23:47:12
URL: http://howichange.blogg.se/
Postat av: emma

hej, jag läste lite i din fina blogg och ser att du både modellar och har kille, blir så glad då jag ser att sånt faktiskt går att det finns tjejer som mig.. får ja fråga om din kille klarar av sånt vilket det verkar som? och hur länge det tog?

Eller så är det bara min kille som e knäpp som inte klarar det:( han blir hemskt svartsjuk och säger att det e totalt slut om jag fotar bilder eller vill jobba som värdinna... är totalt ledsen:( Några tipps?:/

kramar/emma 19 år.

2011-01-30 @ 00:15:45
Postat av: Noils

Du va snyggare på bild, fast du hade galna tuttar

2011-01-30 @ 00:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0