Hos hästarna!

Fy vilken träningsvärk jag har i benen efter igår när jag red.
Att rida och pyssla är bland det bästa jag vet, och även det värsta när skador kommer.

För 1.5 år sedan så blev Noelle min stora tjej halt, och har inte återhämtat sig förens nu.
Och inte nog med att hon var en riktig buse när jag fick henne så har hon nu börjat lägga den sidan vid sig nu med för det blir bekvämast så.

Igår så gick det skapligt bra, men man fick knappt lägga skänkel på henne för då var det race som gällde.
och man fickabsolut inte ta i tyglarna.
Så det va inte helt enkelt, men efter en stund funka det som vanligt och hon var lugn och stabil i trav.

men måste verkligen byta bett på henne, red henne förut på kandar och hon gick alldeles utmärkt med det.
Var som att rida en helt annan häst!.

Nu har vi haft henne på ett vanligt 3 delat.
Och det funkar uppenbart inte.


noelle


Kommentarer
Postat av: ellen

oh gosh! sick vilken bra blogg du har, stå på dig! låt ingen klanka ner, du är sjukt snygg, vem som helst ser de! livet är till för att levas ;)

2011-07-20 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0