Jag skiter i!

Något jag undrar över är hur mycket era vänner påverkar er?
mina vänner får ha sin åsikt men inte tänker jag göra som de säger för det.

Men något jag inte fattar är när folk skall vända kappan efter vinden.

Och bara för att jag är modell så är jag plötsligt en dålig flickvän?
hur går det ihop?
Jag värdesätter min pojkvän precis lika mycket nu som innan.

Och ni som säger till mig "klart du ska göra det du vill han får faktiskt acceptera dig som den du är", för att sedan gå till honom och säga "nä fy fan jag skulle aldrig stå ut med en tjej som modellar" kan dra åt helvete för det är inte modellandet det är fel på utan er som inte kan acceptera det.

Bara för att man förmedlar en viss känsla på bild betyder inte det att man är kåt eller sugen, utan mer som ett skådespeleri.

Jag är en tjej som är stark och modig och älskar min kropp så varför skulle inte jag få visa upp det för?
Jag menar vissa delar är ju privata men endå.

jag tänker inte gå runt och känna mig begränsad bara för att ni har något slags dilemma om att tjejer inte får visa sig.
och ni har ju sagt det själva helre en ful brud som man får ha för sig själv en en snygg som många vill ha.
Men varför sitter di ni och kollar på den där snygga bruden?
när du har brud?..
Hum...

okej allt handlar inte om utseende i ett förhållande, mycket personkemi och ge och ta.

men ni killar måste rycka upp er, bara för att ni har dålig självkänsla behöver ni inte få oss tjejer att få de.

Vi har valt er av en anledning , men håller ni oss för hårt drar vi nog pga av den anledningen eller när ni totalt skiter i oss finns det alltid någon annan där ute som faktiskt kommer acceptera den tjejen du är med fullt ut.

SÅ TÄNK PÅ DE.



man är bara ung en gång så varför inte leva då?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så jävla rätt! Beundrar dig verkligen! :)

2011-07-24 @ 13:13:38
Postat av: mia

om du är nöjd o älskar din kropp hur kan du då vilja operera den?

2011-07-27 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0