otäcka drömmar, men jag räddade fia.

Shit de senaste två nätterna har vart sjukt jobbiga damn!

Igår drömde jag att mamma skulle hämta mig i stan för vi skulle umgås, då har hon hästtransporten med sig och självklart frågar jag varför har du den med dig?
Är det någon i?

Då svarar hon ja det är Noelle vi ska ju sälja henne nu för vi måste satsa ekonomiskt på nova nu.
Sedan sitter jag och diskuterar skriker och gapar på henne om att hon inte kan göra så och att jag tar henne  då.

Då säger både mamma och min låtsaspappa att nej nej du ska inte ha häst du kan inte.



Så hela natten gick ut på hur jag grät grät grät och grät.
Sedan bad jag de dra åt helvete.


Och i natt var det nog ännu värre.
Var och för festa med brudarna här i örebro, då jag får ett samtal i från skyddat nummer.
Jag svarar men hör bara brus och mummel så jag säger: mummel mummel och lägger på!?

Sedan får jag ännu ett samtal då det står fias pappa på telefonen och jag svarar.
Då säger han hej jag försökte ringa dig förut men det hördes inget, men det har hänt fia en grej, Då jag verkligen känner hur mitt hjärta stannar upp och blir nästintill panikslagen.
Då säger han att hon vart med om en trafik olycka och blivit förlamad i ena sidan av kroppen och ligger på sjukan..

Där kom dt igen gråt gråt gråt.

Men jag åkte till sjukhuset och började ta hand om henne och tränade med henne så det slutade med att hon kunde gå senare med lite hjälp.
Collin gjorde slut med mig för han pallade inte med att jag bara var med fia jämt, men då gjorde det inget så länge min fia fick hjälp av mig...


Ursh vilka hämska drömmar man kan drömma..

spec den med fia ursh, jag skulle aldrig låta henne vara själv ag skulle göra precis som i drömmen, bara vara med henne<3


alltid jag å min fia!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh stick o häng dej din transa

2011-07-17 @ 13:25:03
Postat av: Anonym

ASSÅ DU ÄR SÅ FUL

2011-07-17 @ 14:34:52
Postat av: Anonym

Varför är du så jävla ful??

2011-07-17 @ 19:13:07
Postat av: Fritz

hela du är en otäck madröm

2011-07-17 @ 19:50:22
Postat av: Anonym

Du är hatad

2011-07-17 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0