Själv ironi är det bästa.

Var ute med brudarna både fredag och lördag, fasen va vi spårar ur jämt haha.
men men jag älskar mina damer<3
Var ju även ute i onsdags med då mårten från raw var här och körde stand up.
jag madde och joanna var fullast utav alla där tror jag, de satt dyp helt tysta drack drinkar och skrattade då och då.
Medans vi, ja vi bara körde ;)







Vi är nog typ örebros galnaste tjejer tror jag, för folk brukar titta så konstigt på oss..
Förstår inte


Sedan hitta vi dessa 3 pingviner asgarvade fotade och tyckte de påminde om oss..
Så vi är de galna pingvinerna från och med då.

i fredags blev jag så jävla lack i kön på frimis, tar en kille mig på röven 2 grr, andra gången tog jag handen körde upp bakom rygga på han och skrek va i helvete håller du på med?

Å vet ni va han säger då?
Det var inte jag!?
vilket jävla mongo hur kunde då din hand hamna på min röv?
när jag tog tag i din arm när handen var på min RÖV?


Men sedan kom han fram och bad om ursäkt faktiskt helt otroligt.
vuxen poäng där!
Kanske blir en gentleman av den där killen.

Sedan fick jag höra att jag är snygg men inget mer och att jag ska jobba på in personlighet.
Det är nästan så att jag skratta, hur tänker man då?
När man inte ens känner mig!!?

även ni som läser min blogg ni känner inte mig, och ni vet inte hur jag är.

Det är en sak att skriva saker, och en annan sak att prata.

det handlar om hur man formulerar sig.


Jag menar ingen av mina vänner gillade mig i början, tills jag öppna käften.
JAg kanske ser dryg ut och bitchig, och kanske som en hora i vissas ögon.
Bara för att jag är mig själv.

Men tyvärr är jag inget av dem:)

Aja nu ska jag dra vidare hoppas eran helg var kanon för det var min<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0