Stora beslut måste ta,s hatar sånt här.!

Karriär, kärlek och välmående.
Det är nog det viktigaste som finns för mig.

Men just nu går inte dessa sakerna ihop tyvärr.
Då jag verkligen AVSKYR den här jävla stan, så sjukt tråkig.
Krogarna stänger kl 2.

Det enda som finns att göra e typ g-vik, bio,bowla eller gokart.
Och hur kul är det efter 500000 grr?
Inte speciellt.

Folk är så galet instängda här, och sticker man ut eller gör något de inte gillar så är man störd och dum i huvudet.
Man är tydligen en kåt slyna för att man är med på bilder.
Knullar allt och alla bara för att man har bröst osv..

Nä för fakta är ju onödigt att ta reda på, innan man öppnar sin käft.

Att folk snackar och har sina åsikter skiter jag fullständigt i, men när lögner och saker som sägs inte stämmer med verkligheten blir jag lack.
Och ännu mer när det är saker som ni inte har en aning om.

Jag hade inte tröttnat så på detta om jag själv visste om att jag betedde mig lika dant eller som en stor skit.
Då hade jag kunnat tagit detta, men så är ju nu inte fallet.

karriärs mässigt  är den här staden helt död, och jag mår verkligen inte bra här, jag känner mig instängd som i en kartong.
Och att resa fram och tillbaka är ingen hit.


Men då kommer problem nummer 2
Förhållande.
då han jobbar i örebro och jobbar varje jävla  helg så är inte direkt ett distansförhållande spec givande.
Känns som man backar tillbaka, och vi kommer glida isär allt mer.
Men nu står jag ju inte ut länge, det är tvärstopp jag blir fan förbannad.
Och det är så sjukt svårt att förklara för en annan människa om hur man känner, för den kan omöjligt veta hur det känns.

Men jag är trött på detta nu, jag kommer snart rymma.
Nu måste jag tänka framåt och inte bara för stunden vilket man gör när dem man lever vägrar att kika upp ur "kartongen" och se att livet har sååå mycket mer att ge än att sitta i örebro som förfaller totalt....




Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer alltid vara dig själv du ska leva med först och främst. Livet suger ibland men man fortsätter kämpa och jag tror inte du är den som ger upp i första taget. Kämpa på så ska du se att det löser sig <3

Håller tummarna!!

Kram Emm

2011-07-04 @ 16:35:21
URL: http://www.missemm.spotlife.se
Postat av: sofi.

Måste bara säga att du är så fruktansvärt snygg! :) frän brud är du också! De behövs fler som dig.

2011-07-04 @ 18:06:21
Postat av: saant

+1

2011-07-04 @ 23:12:05
Postat av: Anonym

din jävla fula fitta gå o dö

2011-07-07 @ 22:06:14
Postat av: Anonym

VÄRDELÖS SKRÄP ÄR VAD DU ÄR

2011-07-07 @ 22:57:40
Postat av: emmy

fy fan vad lågt. hur fan kan man skriva att hon ska gå o dö!min mamma gick bort i cancer för ca 7 veckor sen ,sara blogg har gett mej mkt glädje i denna svåra stund o hon är fin att titta på!hoppas du drabbar av en olycka för du är helt störd sök hjälp!

2011-07-12 @ 11:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0