Wow vaffan hände!?

Nu när jag står och pysslar med disken gick det upp för mig att, det jag lovade aldrig skulle få hända igen har hänt, och jag lever i det just nu.
Hur kunde detta hända? jag skulle aldrig mer få bli styrd eller ta "order"

Mitt liv. 
Jag gör som jag vill älska mig och häng med, eller ge fan i mig.
Kärlek ska inte gå ut på att styra den andre eller ge order och regler.

Nu sitter jag här igen, helt omedvetet i ett "du får inte"
Jag som vägrar och har vägrat att sitta i ett sånt här läge, jag som alltid skulle hålla mig till planen har ju skitit sig totalt.
Vart tog jag vägen?
Och planen?
Vart spårade det?
Hur fick detta gå så lång?

Nu har jag ju snart förlorat mig själv igen, det som inte fick hända.

Varför finns svartsjuka eller kontroll behov?
Vill man inte göra den man är ihop med lycklig och inte kväva den?

Ta reda på vad som gör den personen lycklig.

Jo FRIHET.
För mig handlar det om frihet, och att göra det som jag vill, och få stöd och stöttning av dig.

Jag är och kommer aldrig bli någon familje kärring, det kommer senare om det kommer.
Nu handlar det om att göra det jag vill, känna frihet och gå tillbaka till planen.

Ursh jag blir så jävla förbannad på massa tomma hot och mig själv framförallt som är här IGEN!
Och vem fan tror du att du är som kan komma och styra och ställa över mig?
Huh?

Få mig att må bra, ge mig tillbaka mig själv, mitt liv och framförallt min drivkraft.
Utan den är jag ingen.



Nu har jag ett berg att besegra igen, och den som tar mig för givet kommer ligga under mitt berg.
faan hur svårt ska det vara att acceptera en annan människa.




Detta är bara klarspråk ifrån min sida.
Det är de flesta av mina inlägg för jag orkar inte gulla till det med an massa omvägar för att få fram det jag vill.
Därför anses ag som dum i huvudet eller bitch.




Fuck fuck fuck......

Kommentarer
Postat av: sessie

du är stark tjejen, fortsätt kämpa!

2011-07-13 @ 19:10:18
URL: http://sessies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0