YEAH! alla Bröst papper klara:D

Så där ja, fick hem alla papper om bröstoperationen idag, nu är allt klart och ska hämta ut mina piller som jag ska knapra ett tag fram över.

Detta är ju spänning på hög nivå mina vänner nu är det bara 17 dagar kvar och sum tur är kommer detta gå fort då jag jobbar i helgen, nästa helg är det tjej helg och helgen efter det opereras jag:D

Men har drömt mardrömmar om att min kirurg skulle vara styckmördare och operera mig i en ugn och grejjor, helt galet :S

Men det kommer gå super:)

Och ni som kommenterar att jag INTE SKALL GÖRA är bara onödigt för eran åsikt påverkar mig inte ett dugg eftersom jag gör detta för min egen skull och inte för din, er eller någon annans skull.

Och jag är inte "missnöjd" med mig själv utan perfektionist som jag är vill jag självklart förbättra mig själv för min egen skull.

Och efter min abort jag gjorde för ett tag sedan som hade gått lååångt, så känns det som att brösten krympte lite vilket jag inte alls är eller var bekväm med så vill jag ju förstås få till baka dem som de var + större;)

Sedan är det faktiskt så att jag pratat och även snackat med mina föräldrar om detta sedan jag var drygt 16 eftersom jag blev utsatt för en pedofil när jag precis fått bröst typ så har det inte känts som mina egna bröst eftersom jag inte ens själv han att utforska dem innan han gjorde det...

Så det känns som jag skulle bli mer bekväm och att det känns som "bara mina bröst" när jag gör detta.
En nystart för dem så att säga:)

OCh som jag skrev i går att jannica jalksjö har typ mina drömbröst, är för att de ser så bra ut till hennes kropp och att de har snygg form och perfekta små helikopterplattor så att säga.. (små)

Och eftersom jag vet att hon är lika liten och har typ samma kroppsbyggnad som mig så är hon det perfekta exemplet för mig att visa min kirurg.

Här har ni jannicas blogg http://jannica.glamfront.com/blog/

Jag är nog ett litet smug fan av jannica jag tycker hon är sjukt grym och söt
Och massa tattos precis som jag vill ha (fast med en personlig prägel av mig)


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej. Du ser underbar söt som du är, tycker att en operation på dig inte behövs :)

Take care

2011-07-27 @ 12:39:28
Postat av: camilla

På vilken klinik ska du fixa dom? kram

2011-07-27 @ 12:41:03
Postat av: Anonym

allså du och hon Jannica, ni öär så jävla lika på bilden du la upp :O man kan tro att de är du i annan hårfärg btw du nämns i mitt senaste blogg inläg ;)

2011-07-27 @ 15:02:52
URL: http://zzombiiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag undrar bara varför du berättar för ALLA om din operation om du ändå inte kan ta kritik. Behåll de för dig själv annars känns de bara som att du säger de för att få bekräftelse. Varför blir du vän med massa på fb när du inte känner alla?

Status?

2011-07-27 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0