Hårförlängning och vin mys<3

Igår vid 5 tiden kom joanna hit då jag satt i hår på henne och fy fan va snyggt det blev ÅH!
vill åxå ha, men det kommer;) hihi

Joanna hade med sig en jätte fin blomma och jordgubbar även vin;)
tidigare på dan så var jag på systemet och köpte vin med så vi kunde underhålla oss.
Senare kom madde och även hon hade en flaska vin med sig mumma!!

Sen köpte vi mat och tog med upp på terrassen tände ljus och drack mer vin det var supermysigt!

senare gick jag och madde och mötte upp lollo och drog till satin, där blev det slagsmål precis bordet bakom mig.
Kolla bak och blev inte förvånad över vilka som slogs.
Kan inte vara roligt att känna sig ovälkommen vart man en går va?

Är så otroligt glad att min collin sköter sig och beter sig som folk så man slipper skämmas, även att han växt ifrån dessa dåliga människor.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0