Mantorp gatebil 2011;)

Heej!

Nu sitter jag äntligen här hemma igen, men inte är det lugn och ro som gäller inte.
tvätta jobba, hämta hund hem och jobba och fortsätta tvätta.
Betala räkningar, hinna gosa med hund.
och ännu mera jobb...

Altså stress stress stress.
MEN jag har haft en helt underbar helg nere på mantorp med ida och fia:)
Var så bra människor vi jobbade med och de är så ootroligt rara människor.
Kommer även jobba med dem under gatebil rudskogen i norge:)




Jag och ida:)


jag!



JAg och fiaa:D



hittade en skön prick, så jag var bara tvungen att få ta bild med han.



fia och jag igen:D



när vi är på väg hem!

Kommentarer
Postat av: Robin N

Det va ju lite synd med vädret. de var ju synd att inte jag åkte dit och skulle fått träffat dig igen skulle ju vart skoj.

2011-06-20 @ 20:44:55
Postat av: Sandra

Vart har du köpt dina lackleggings? :) e smalis som du och har svårt att hitta små...

2011-06-21 @ 18:27:49
Postat av: jannika

Åh va roligt :) , skulle också vilja jobba där ! :)

2011-06-26 @ 08:43:44
URL: http://scandalbeauties.com/bloggar/jannika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0