STUDENTEN!!

vaknade  kl 8 i morse av sjungande studenter utanför, tänkte för mig själv jävla idioterskaffaettlivhållkäft typ,
så men sen kom jag att tänka på fan på min student var jag igång och härja 5-6 på morgonen så de var ganska lugna endå!!

fy fan va kul att ta studenten igen, men jag har då haft bra mycket roliga stunder efter som är ganska jämlikt studenten så får försöka ha så kul som möjligt genom hela livet:)

Åh nu lyssnar de på precis samma låtar som, vi gjorde på studenten
Ja ikväll skall jag fan med fira att jag tog studenten för 2 år sen..
GRATTIS PÅ NÄSTAN ALLA STUDENTER DÄR UTE!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fett äckligt ful!

2011-06-11 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0