Dagens shopping.

Idag så var jag uppe tidigt, då jag skulle på ett möte som var riktigt lyckat!
Sedan så ringde jag min älskling och bjöd han på lunch, mötte upp Danne och Madde som luncha med oss riktigt Gott var det.
För en gångs skull tog jag sallad med massa feta ost ;)

Senare blev det shopping som vanligt, men i dag kom jag ihåg att ta kort igen.
Känner mig riktigt duktig nu faktiskt som tagit kort 2 grr på saker jag köpt hihi!



Köpte en lite slappare tröja som kan va skön nu på våren.
Snygg både till leggings och jeans, och eftersom jag e som jag är så även utan någon underdel;)

Inte världens bästa bild, slängde på mig den för eran skull;)



Baksidan:)

Senare var det dags att köpa nytt till håret:)
blev tipsad om något som kallas hår olja som skall göra underverk för håret.
Blev 2 stycken olika såna med hem:)

Denna från Orofluido luktar verkligen som vaniljglass.

Medans denna från REF luktar cocos.

Kommer senare göra ett inlägg om vilken jag tyckte var bäst för mitt hår.
(eller ja den stakars europén som hade mitt hår, innan jag köpte hennes)
Så får vi se om det gör underverk:)


Självklart så var jag på djurbutiken i dag och köpte med mig lite godsaker till Heineken.
Det är viktigt att skämma bort sina älskade!

Ett frö rör så det slipper komma smuts i hans mat.

Nytt godis:)
med extra mycket frukt i.


En glad och nyfiken Heineken:)

För övrigt så fick jag en underbar telefonräkning här om dagen:)
Jag hade räknat med typ 2500:-

Men den var på 1600:-
Tre är bäst!







Kommentarer
Postat av: Håkan

Jaa den bilden är jättesexig!

Kanske skulle vara nåt för dig att "kopiera"?

Om du gör det så vill jag ha bilden sen ;D



Hur mycket ringer du egentligen?! :O

Min räkning brukar ligga på 450kr /3mån!!

Telia MAX25 är det man ska ha!

2011-03-17 @ 19:26:01
URL: http://mropel.blogg.se/
Postat av: Pelle

Haha varför har du inte fastpris på 700 kronor och får ringa hur mycket som helst istället? Smart ...

2011-03-25 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0