Jag älskar att vara mig själv.

Ibland är jag så otroligt stolt över mig själv, som idag.
Att känna just att man verkligen älskar sig själv gör att man sprider en viss glädje till andra människor man möter.
Man blir självsäker och känner sig otroligt stark.
Man måste älska sig själv för att kunna älska någon annan, och det är så sant.
Att lära sig att ta vara på det man har, och aldrig ta något för givet.
Jag tycker det e såå skönt att slippa bry sig om vad folk tycker och tänker.
Bara köra mitt race, det är ju mitt liv right!? ;)


Men vägen hit är så lång.
Det man måste göra är att lära känna sig själv och kunna vara ärlig och ta kritik.
Men ta kritik i från rätt personer som tex de som står dig närmast de vill dig väl och säger inte saker pga av avundsjuka, eller för de inte vill såra dig.

Iallafall just nu är Jag väldigt lycklig och har så mycket kärlek att ge.
Oavsett vad ni säger:)


Jag älskar dig så mycket.

Kommentarer
Postat av: Klasse

Vad ser din så kallade pojkvän hos dej??? Du är ju fan rövful! :S

2011-03-25 @ 10:59:23
Postat av: Louise

Du är så ful så man kan tro att du kommit ut från nåns rövhål..

2011-03-25 @ 12:44:31
Postat av: Anonym

Dra åt helvete jävla vandrande kromosomfel!

2011-03-25 @ 15:04:34
Postat av: Anonym

Vilken djurpark har du rymt ifrån? Dom ringde och ville ha tillbaka sin råtta! :D

2011-03-25 @ 18:12:05
Postat av: Anonym

gisses vilken ful fitta



2011-03-25 @ 19:15:29
Postat av: Rasmus

Ja haha synd bara att ditt ansikte ser ut som skit.

Sätter han en plastpåse över ditt huvud när det är dags för en het stund eller?

Alltså inget illa menat eller så.

Du är bara inte min smak.

2011-03-26 @ 11:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0