Årets galnaste fredag;)

Igår träffade jag Alajza för att ta några öl och snacka.
La ner kriget och hon fick se mitt riktiga jag;)
JAg e inte så farlig sa hon hihihi

senare drog vi till rockbar och tog några öl.
Då kommer det fram en kille och frågar va jag heter, och jag blir alltid så ställd när folk kommer fram så där, man vet ju inte om det e bra eller dåligt.

Men han var jätte trevlig iallfall, inte som de flesta andra misslyckade grabbarna som ska slänga dumma kommentarer för att de inte är intressanta för mig att prata med.

Sen var ju 100% party och min favorit sandra va på strömpis i örebro så blev det att dra dit och hälsa på raringen!
Sagt och gjort, satt och ölade då de ber mig att dansa med sandra
Javisst, helt oförberedd i inte så partykläder och ett par skor jag bara haft på mig 2 gånger så
Körde jag.
träffande även hennes pojkvän och alla där var jättetrevliga.
jag fick för första gången se en kille i string, så jävla skönt med folk som bjuder på sig själva helt underbart!!

Men fy fan vad ben muskler jag har tappat känner jag.
blir att köra på hårt nu så man pallar med allt dansande nu i sommar.

Sen var ju gos med och såg att det faktiskt inte var så farligt!
Så han har ju inget att vara orolig för när jag jobbar
Ibland kan det bli mycket missförstånd när man är i förhållande och jobbar med sånt som jag gör.
vilket är lite krävande ibland:)
Men älskar man varandra som vi gör så håller man ut<3





Kommentarer
Postat av: alajza

aahah snutt, har du sett vimmelbilden på oss. jag ser helt mobbad ut :O den ligger på bloggen min. ahha shit , var tvungen att göra om den lite :P

2011-05-21 @ 15:35:26
URL: http://alajza.blogg.se/
Postat av: Anonym

du helt mobbad ut din jävla fula fjolla :D

2011-05-21 @ 23:20:54
Postat av: Anonym

Du är lika sexig som ett ruttet träd...

2011-05-22 @ 14:08:54
Postat av: Anonym

fula NOOOOOLLA

2011-05-22 @ 15:46:01
Postat av: bobzip

fu va äklig du ser ut

2011-05-22 @ 18:45:52
Postat av: Anonym

Stackars FULA du

2011-05-22 @ 20:00:36
Postat av: jeppson

Wow..Bara wow..Inte nog med att du är hur ful som helst. du är en en komplett jävla IDIOT oxå. Grattis till NITLotten du fick redan vid födelsn ditt vidunder!

2011-05-22 @ 20:45:54
Postat av: Anonym

TÄCK ÖVER DITT ÄCKLIGA MISSBILDADE NYLLE

2011-05-22 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0