I örebro stödjer man djursex och våldtäkter.

JA örebro är ju som sagt en sjuk stad.
Våldtäkter och djursex är deras grej här.

Och killar ska tydligen få yttra sig om hur de kan våldta en om de vill.
hur de kan prata högt på toan inne på krogen om hur de kan slå in dörren och hålla i tjejen, och knulla henne mm.
Jätte trevlig stad det här.
Klart man blir förbannad jävla nötter.

Lika så när killar kommer fram du heter sara va?
söt hund bla bla..
Asså jag vill inte snacka med er, jag har inget att säga dig eller dina kompisar som raggar runt på cyklar!?
.

men tjejr där emot kan jag tala med för de har jag något att snacka med dem om.
och de raggar inte och blir inte sura om jag dissar.
och skriker inte som jävla dårar efter en.




Kommentarer
Postat av: nikke

finns en exakt likadan staty i Gävle :D

2011-05-13 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0